Dołącz do grupy wsparcia na Facebooku dla specjalistów zabiegów estetycznych!


Edukacja, poszerzanie wiedzy, dzielenie się nowościami, protokołami i materiałami szkoleniowymi – to jest nasz cel w budowaniu relacji z Wami. Chcielibyśmy nieco przybliżyć, co dla Was przygotowujemy i w jaki sposób możecie to zdobyć.

Protokoły zabiegowe

Czym są protokoły zabiegowe? W jaki sposób są przygotowywane? Dlaczego mamy się nimi kierować podczas wykonywania zabiegów?

Protokoły zabiegowe – to sprawdzony i przebadany schemat przeprowadzenia procedur w zakresie zabiegów estetycznych, proponowany przez producenta wybranego produktu.

W jaki sposób takie protokoły są przygotowywane? Przebieg tworzenia autorskiego podejścia lub protokołu jest czasochłonny i wymaga dużego zaplecza finansowego.

Koncerny medyczne decydują się na stworzenie własnych technik, wyróżniających się na rynku, chcąc zapewnić zabiegowcom jak najlepsze wyniki, które mogą osiągnąć dzięki ich produktom.

Takie schematy są precyzyjnie badane i sprawdzane przez producentów przed wprowadzeniem na rynek. Najlepszym przykładem jest protokół zabiegowy stymulatora tkankowego Profhilo – precyzyjnie zaznaczone punkty na twarzy lub innych okolicach i wykonanie zabiegu według tych zaleceń, gwarantuję osiągnięcie jak najlepszych efektów.

Co się stanie, gdy wprowadzimy produkt w niewłaściwe miejsce? Profhilo ma bezpośredni wpływ na modelowanie i kształt twarzy klienta, więc wprowadzenie za nisko lub wysoko, może nieco niekorzystnie zmienić całokształt.

Nowości produktowe i zabiegowe

Czy warto być na bieżąco z nowościami zabiegowymi i produktowymi?

Naszym zdaniem warto. Dlaczego? Pamiętajcie, że nie tylko Wy, jako zabiegowcy, ale również Wasi klienci śledzą rynek zabiegów estetycznych i jego rozwój. Media społecznościowe są przepełnione materiałami foto i wideo, dotyczącymi przebiegu zabiegów, wykorzystywanych produktów i oczywiście nowości.

Zapewne od czasu do czasu spotykacie się z pytaniami “Czy posiada Pan/Pani ten produkt? A jaką techniką jest przeprowadzany zabieg? A czy możemy, zamiast tego preparatu wykorzystać ten? Brzmi znajomo?

Niewątpliwie! Dlatego warto być na bieżąco z tym, co pojawia się na rynku, a wtedy nic Was nie zaskoczy. Jednak czy wszystkie nowości, bez sprawdzenia, warto wprowadzać do oferty gabinetowej?

Po pierwsze, nie każda nowość może pasować do oferty Twojego gabinetu.

Po drugie, każdy preparat, pojawiający się na rynku, warto sprawdzić pod kątem: certyfikacji, bezpieczeństwa, dostępności. W przypadku nowo powstałych produktów warto sprawdzić je pod kątem badań.

Jeżeli produkt zawiera innowacyjne składniki, które dotychczas, nie były wykorzystywane  w sferze zabiegów estetycznych, albo stężenie któregoś z zawartych aktywnych elementów jest niezwykle wysokie,  badania pomogą określić Wam stopień bezpieczeństwa.

Podczas badań, zazwyczaj wykazywane są potencjalne powikłania, które mogą powstać, jak również dane statystyczne, które pomogą nam na określić, czy  możemy na tym produkcie pracować bez dodatkowych zmartwień.

Badania to proces długotrwały, dlatego dzięki nim, również możemy określić, jak preparat będzie się zachowywać w skórze klienta lub klientki po jakimś czasie. Taka wiedza pomoże nam w budowaniu świadomości klientów co do potencjalnych efektów zabiegowych i ich trwałości.

Poszerzanie Wiedzy / Materiały szkoleniowe

Nauka to pokarm dla rozumu.”  Lew Tołstoj

Dla aktywnego gracza na arenie zabiegów estetycznych, poszerzanie wiedzy jest kluczem do sukcesu.

Wiedzę można czerpać na różne sposoby:

  • na szkoleniach
  • treningach
  • warsztatach
  • kursach
  • uczelniach
  • z prasy branżowej
  • portali branżowych
  • online
  • offline

Wiedza jest cały czas dookoła nas: w pracach kolegów i koleżanek po fachu, w wypowiedziach, postach a nawet komentarzach na portalach społecznościowych. Postanowiliśmy dzielić się z Wami najbardziej wartościowymi newsami oraz wiadomościami z branży na bieżąco.

Od 2011 roku współpracujemy z najlepszymi zabiegowcami, nie tylko w Polsce, ale również zagranicą. Cyklicznie tworzymy dla Was merytoryczne spotkania, nie tylko produktowe, ale również poświęcone zabiegom i technikom zabiegowym.

Dlaczego to robimy? Aby móc rozwijać się razem z Wami i przekazywać nasze najlepsze i najbardziej wartościowe doświadczenia.

Eksperckie porady

Ciągle się szkolicie, zgłębiacie wiedzę, korzystacie ze wszystkich możliwych zasobów…

Ale czasami się zdarzy, że potrzebujecie otrzymać poradę, dotyczącą jakiegoś aspektu związanego z zabiegiem, lub produktem. Każdy z nas ma pytania, na które nie ma odpowiedzi, dotyczy to również sfery zawodowej.

Jak z tym sobie radzić? Zapytać bezpośrednio kogoś, kto może wiedzieć odpowiedź na nurtujące nas pytanie.

Konsultanci portalu Dermatic.pl oraz kadra trenerska Dermatic Aesthetic Academy zawsze jest gotowa Wam pomoc w znalezieniu rozwiązania, a nawet jeżeli czegoś nie będziemy wiedzieć, postaramy się dowiedzieć i przekazać wam tę informację.

Dlaczego jest takie ważne, aby czasami skonsultować to, w czym na 100% nie jesteście pewni? Dlatego, iż czasami może to okazać się mniej lub bardziej istotna kwestia, która może bezpośrednio przekładać się na Waszą praktykę codzienną w gabinecie.

Materiały marketingowe (online) dla gabinetów

Prawie każdy gabinet zabiegów estetycznych prowadzi różnorodne działania marketingowe, zarówno online, jak i offline. W dobie dzisiejszej digitalizacji coraz więcej gabinetów, salonów i klinik decyduje się na założenie kont w mediach społecznościowych.

Dokładnie w tym momencie, pojawia się pytanie, co udostępniać na danych profilach? Oczywiście, gabinet aktywnie prowadzący swoją działalność może dzielić się z potencjalnymi klientami zdjęciami przed i efektami po przebiegu zabiegów, oraz tak zwanym relacjonowaniem tego, co się dzieje w gabinecie na co dzień.

Czasami chcemy zareklamować produkt, który niedawno pojawił się w naszej ofercie, albo podzielić się merytorycznym artykułem na temat jednego z produktów. Gdzie takie materiały uzyskać?

Dlaczego o tym wszystkim piszemy? Postanowiliśmy stworzyć dla Was przestrzeń, gdzie zapewnimy Wam te wszystkie, opisane powyżej, elementy. Materiały szkoleniowe, protokoły zabiegowe, porady eksperckie, informowanie o nowościach oraz materiały marketingowe – o te wszystkie punkty, stopniowo uzupełniamy naszą grupę Kosmetologia i Medycyna Estetyczna / Dermatic.pl, która jest dostępna na naszym profilu Facebookowym.

Dołączajcie i będzie o krok do przodu! 

Zespół Dermatic

LINK do grupy >