Już jest – październikowe wydanie Aesthetic Business!


Do  dystrybucji trafia właśnie kolejne wydanie czasopisma Aesthetic Business. Jak zawsze znajdziecie w nim Państwo różnorodne zagadnienia ważne w branży zabiegów estetycznych. 

 

Szczególnie polecamy rozmowę z dr n. med. Marcinem Ambroziakiem Zatrzymać to, co jest dobre, wydobyć to, co piękne! – rozmawiamy o nowych wyzwaniach, profesjonalizmie polskich zabiegowców, wpływie trybu naszego życia na kondycję skóry oraz o trendach w estetyce.

Słowo wstępu od redaktor naczelnej – dr n. med. Izabeli Załęskiej

„Wydanie, które mam przyjemność przekazać na Państwa ręce to prawdziwa skarbnica wiedzy oraz wyjątkowe przedstawienie niezwykłych ludzi.  W pierwszej kolejności zapraszam do artykułu profesora Henryka Mruka, który zrobił na mnie ogromne wrażenie. Przekonacie się, że pacjenci łatwiej dokonują wyboru kiedy mają ,,wybór ograniczony”, czyli m. in. o tym jak polecać oferowane przez Państwa zabiegi.

Kierowanie emocjami i poznanie pewnych schematów pozwoli na całkowicie nowe spojrzenie na Wasze relacje z klientami. Zapraszam także do bliższego poznania międzynarodowego eksperta w dziedzinie mezoterapii. Andrew Hansford zaskoczy Was skąd jego zamiłowanie do piękna.

Piąte wydanie to także rozmowa z doktorem Marcinem Ambroziakiem, który odsłania kulisy Jesiennej Akademii Dermatologii Estetycznej oraz ciekawe spojrzenie mecenasa Bernarda Wolframa na konsekwencje źle wykonanych zabiegów estetycznych. Nie zabraknie także wiedzy zabiegowej.

Zapraszam do znakomitego artykuły doktor hab. Małgorzaty Pihut o wykorzystaniu toksyny botulinowej w leczeniu bruksizmu, dr Ewy Chlebus o problematycznych przebarwieniach, dr Anny Markowicz o niezwykle ważnych aspektach korekty porażenia nerwu twarzowego przy użyciu nici liftingujących oraz dr Anny Galęby o zabiegach estetycznych będących uzupełnieniem dla zabiegów stomatologicznych.

Doktor Wojciech Karwowski przybliża obrazowanie ultrasonograficzne w diagnostyce skóry, a zespół doktora Alexandru Karkhi ujawnia kwestie etyczne w aspekcie estetyki i mediów społecznościowych.

Chcemy przybliżać Wam wszystkie arkana pracy zabiegowca, dlatego w wydaniu nieco informacji o składnikach, takich jak witamina C i hydroksyapatyt wapnia, a także kluczowe informacje o RODO, czy aspekt psychologiczny, czyli fantastyczny artykuł Beaty Kaczmarek „Moje stare ciało to tylko jedna z sukienek”.

Mogłabym pisać wiele o naszych, wybitnych dla mnie, autorach i ich dzieleniu się z nami wiedzą, tymczasem zapraszam Państwa do lektury i gwarantuję, że nie oderwiecie oczu do ostatniej strony.”

PONADTO W AESTHETIC BUSINESS

  • Zachowania  klientów w świetle wiedzy o mózgu

prof. dr hab. Henryk Mruk

Rozwój nauki jako ekonomii bazował przez dwa stulecia na założeniu, że zachowania ludzi są racjonalne (koncepcja homo economicus). Powiedzenie Kartezjusza – myślę więc jestem – potwierdzało zasadność tego przekonania. Prowadzone pod koniec XX wieku badania doprowadziły jednak do zmiany  tego paradygmatu. Zachowania ludzi mają przede wszystkim  charakter emocjonalny.

  • W życiu mamy tyle stresu, na ile sobie pozwolimy

Barbara Kwiecińska-Kielczyk, Małgorzata Burda-Orłowska

Rozmawiamy z Wojciechem Eichelbergerem – dyrektorem programowym Instytutu Psychoimmunologii (IPSI), twórcą jego idei i programu, psychoterapeutą, coachem. „Doświadczenie uczy mnie, że ludzie mający pozytywny stosunek do siebie i do świata dłużej są młodzi, zdrowi i piękni.”

 

  • Jaki jest rynek zabiegów estetycznych w Polsce?

na podst. Raportu firmy Croma Pharma

oprac. Barbara Kwiecińska-Kielczyk

,,Branża medycyny estetycznej znajduje się obecnie w fazie intensywnego rozwoju. Ekskluzywne usługi, niegdyś skierowane do wąskiego grona zamożnych osób, coraz częściej stają się ogólnodostępnym produktem dla każdego.” Taki wniosek wysnuwa ICAN Research, dział badań Harvard Business Review, który na zlecenie firmy Croma Pharma przeprowadził badanie rynku medycyny estetycznej.

Bezcenna uroda

…czyli o konsekwencjach prawnych źle przeprowadzonych zabiegów estetycznych

Sławomir Bernard Wolfram

Wykonywanie zabiegów estetycznych wymaga nie tylko podstawowych znajomości anatomii człowieka i innych działów medycyny, ale również ma charakter interdyscyplinarny. Nie chodzi tylko o zminimalizowanie ryzyka wystąpienia niepożądanego skutku, ale również o osiągnięcie spodziewanego efektu estetycznego.

  • Korekta porażenia nerwu twarzowego przy użyciu nici liftingujących

dr n. med. Anna Markowicz

Jedna z gałęzi medycyny estetycznej – oprócz opóźniania oznak starzenia – ma za zadanie korygowanie pourazowych, powypadkowych, trwałych uszkodzeń nerwów na twarzy, poprzez przywracanie pacjentom wyglądu sprzed choroby.

  • Hydroksyapatyt wapnia modeluje twarz

Dr n. med. Izabela Załęska

W ostatnich latach uznanie, że utrata objętości twarzy odgrywa ważną rolę w procesie starzenia się, zmieniło cel terapii od koncentracji na izolowanych obszarach problemowych, po ukierunkowanie na całą twarz w celu uzyskania bardziej harmonijnego i naturalnego efektu.

CaHA, czyli hydroksyapatyt wapnia ostatnimi czasy staje się dość popularnym produktem stosowanym w estetyce, a jak donoszą  najnowsze badania jest coraz częściej wybieraną substancją, jednocześnie bardzo pozytywnie ocenianą przez klientów.

  • Witamina C – kwaśny sposób na piękną cerę

Zofia Owczarek

Uporczywe działanie promieni słonecznych, zanieczyszczone powietrze oraz czyhające z każdej strony wolne rodniki – czy istnieje ogólnodostępne panaceum, które zaradzi na wszystkie te problemy? Oczywiście, że tak. Kluczem do sukcesu w tym przypadku jest kwas askorbinowy, potocznie zwany witaminą C.

 

PEŁNY SPIS TREŚCI

Rozmowa

  • z Andrew Hansfordem – Chciałem przywrócić pewność siebie modelom i zwykłym ludziom
  • z dr Marcinem Ambroziakiem – Zatrzymać to, co jest dobre, wydobyć to, co piękne!

Prawo

  • Bezcenna uroda…czyli o konsekwencjach prawnych źle przeprowadzonych zabiegów
    estetycznych
  • RODO w branży beauty – jak stosować, by nie dać się złapać?

Firma

  • Jaki jest rynek zabiegów estetycznych w Polsce? – raport firmy Croma Pharma
  • Finansowanie sektora medycznego
  • Projektowanie gabinetów zabiegów estetycznych z myślą o użytkowniku – okiem architekt
  • Marketing usług… czyli jak wyróżnić się na tle konkurencji bez nadużywania polityki cen
  • Zachowania klientów w świetle wiedzy o mózgu (Felieton Ekonomia behawioralna)

Nowości/wydarzenia

Holistyka

  • W życiu mamy tyle stresu, na ile sobie pozwolimy – rozmowa z psychoterapeutą Wojciechem Eichelbergerem
  • Ultrasonografia obrazowa w diagnostyce skóry
  • Witamina C – kwaśny sposób na piękną skórę
  • Etyka i estetyka w mediach społecznościowych – Alex Karkhi

Zabiegi estetyczne

  • Zabiegi estetyczne jako uzupełnienie zabiegów stomatologicznych
  • Zabiegi z toksyny botulinowej jako metoda leczenia bruksizmu
  • Przebarwienia – mechanizm powstawania i rola substancji leczniczych
  • Korekta porażenia nerwu twarzowego przy użyciu nici liftingujących
  • Hydroksyapatyt wapnia modeluje twarz

Gdzie kupić Aesthetic Business?

  • Aby kupić pojedynczy numer lub zamówić prenumeratę, wejdź tutaj.
  • Zamówić prenumeratę możesz również tutaj
  • Czasopismo dostępne jest również we wszystkich salonach Empik.

 

ŚLEDŹ NA BIEŻACO AESTHETIC BUSINESS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

 
 

Instagram

   Facebook

 

KONTAKT

redakcja@aesthetic.business

 

Życzymy udanej lektury!

Zespół Aesthetic Business